
Kodeks Motomentora
Pomagam początkującym motocyklistom w stawaniu się bardziej ogarniętymi kierowcami. Edukuję i wspieram na początkach motocyklowej przygody.
Wartości:
✯Dobro klienta✯
Firma ,,Motomentor” jest po to, aby umożliwić klientom bezpieczne wdrożenie i rozwijanie się w pięknie motocyklowej pasji zaspokajając ich potrzeby w najlepszy możliwy sposób. To indywidualne podejście, empatia, życzliwość, dogłębne zrozumienie sytuacji klienta i uczciwość wobec niego. Dobro klienta rozumiane jako zapewnienie klientowi serdecznej opieki, realna pomoc poprzez dawanie wartości oraz skoncentrowanie się na dowiezieniu mu satysfakcjonujących rezultatów jest wpisane w DNA firmy. U podstaw leżą uczciwość i bycie fair. Jeśli wiem, że moje usługi nie są dla klienta najlepszym rozwiązaniem – mówię mu o tym wprost i doradzam co byłoby najlepsze w jego sytuacji – nawet jeśli będzie to odradzenie mu skorzystania z mojej oferty i zaproponowanie zakupu usług u innych firm. Życzliwa postawa, świadomy wybór właściwych intencji i utrzymywanie odpowiedniego podejścia są kluczowymi kwestiami by móc zatroszczyć się o dobro klienta.
✯Fun i ciągły rozwój✯
Praca i pomaganie ludziom ma sprawiać mi satysfakcję i czynić bardziej szczęśliwym. Robię biznes na własnych zasadach i tworzę taką firmę, która jest dla mnie wspierającym narzędziem do realizacji siebie poprzez wspieranie innych wykorzystując swoje kompetencje. Znajdowanie radości w robieniu z pasją tego co mnie porusza i rozwija jest sensem istnienia mojej firmy. Rozwijanie jakości usług, ulepszanie obsługi klienta, nauka nowych umiejętności, dopieszczanie detali, wzbogacanie oferty o kolejne wartości dodane i wiele innych obszarów do doskonalenia to niekończąca się gra. Moi klienci mają być zachwyceni, mieć poczucie dobrze wydanych pieniędzy, być dumni z faktu że są moimi klientami i sami z siebie chętnie mnie polecać. Tak działa ekonomia wdzięczności.
✯Doskonała obsługa klienta✯
Szybkie i obszerne odpowiadanie na zapytania. Nagrywanie notatek głosowych, zobrazowanie czegoś klientowi nagrywając dla niego wideo, umożliwienie kontaktu z innymi moimi klientami, dzielenie się wiedzą, służenie radą i wskazówkami. Wkładam dużo serca w komunikację i mocno angażuję się, by kontakt klientów z moją firmą był dla nich wyjątkowo atrakcyjnym doświadczeniem i zapadał w pamięć jako przyjemność oraz dawał poczucie bycia wysłuchanym i zrozumianym. Wychodzę z ciekawością, wysoką kulturą osobistą i otwartą głową na rozmaite życzenia klientów i podejmuję stosowne do nich działania np. przygotowanie swojej usługi w formie prezentu – niespodzianki dla bliskiej osoby (z zaprojektowaniem i wydrukowaniem imiennego zaproszenia), dokonanie serwisu pozakupowego, zaproponowanie klientowi bezpłatnego noclegu, wręczenie niespodziewanego dodatkowego bonusu itp. Każdy, kto
kupi u mnie usługę może liczyć na moją opiekę pozakupową w postaci wsparcia na Messenger – jeśli klient będzie potrzebował o coś zapytać, szukał wiedzy/porady w motocyklowych sprawach i chciał przegadać coś, co jest dla niego ważne – to może na mnie liczyć. To, jak klient zostanie obsłużony w mojej firmie ma być powyżej jego oczekiwań i wywoływać efekt WOW!
✯Ekspertyza✯
Ciągłe pomaganie ludziom zadającymi mnóstwo różnych pytań, edukowanie siebie i innych, wymyślanie kolejnych ćwiczeń treningowych, publikowanie artykułów w mediach społecznościowych, przeczytanie większości książek o motocyklach jakie są wydane w języku polskim, pracowanie jako instruktor nauki jazdy, udzielanie się na grupach i zamieszczanie komentarzy dających ludziom wartość, setki tysięcy kilometrów przejechanych motocyklami po Europie, analizowanie własnych i cudzych błędów, serwisowanie motocykli, tworzenie materiałów edukacyjnych, pisanie własnej książki…to wszystko doprowadziło mnie do wysokiej świadomości tego kim jestem i misji, by profesjonalnie i legalnie jako firma pomagać ludziom w motocyklowych sprawach i móc z tego żyć. Przez ostatnie kilkanaście lat zgromadziłem sporo nietypowej wiedzy i nabyłem mnóstwo doświadczeń dających mi mandat do tego, bym ze stanowczością mógł sam przed sobą uczciwie stwierdzić że jestem prawdziwym ekspertem.
✯Oryginalna siedziba firmy✯
Miejsce w którym znajduje się moje biuro jest ulokowane wśród drzew, zieleni i kwiatów, co zapewnia klientom przyjeżdżającym do mnie na indywidualne szkolenia motocyklowe prywatność i bardzo sprzyjające warunki do nauki. Salon z kominkiem i łazienką, drewniany taras, możliwość zrobienia ogniska, kociołka czy grilla, dobra energia, cisza i spokój stwarzają świetne środowisko. Czyste, dobrze wyposażone i klimatyczne miejsce noclegowe (z drobnymi przyjemnościami jak projektor gwiazd, kadzidełka, lampy naftowe, świeczki zapachowe, instrumenty muzyczne, książki itp.) dostarczają estetycznych wrażeń dla zmysłów i dają poczucie przytulności.
✯Gwarancja jakości i satysfakcji✯
Zapewniam swoim klientom gwarancję jakości i satysfakcji. Jeśli nie będziesz zadowolony ze skorzystania z moich usług – zwrócę Ci Twoje pieniądze. Będę chciał wcześniej pozadawać Ci kilka pytań, żeby dowiedzieć się co konkretnie było słabe, w jakim obszarze nie spełniłem Twoich oczekiwań itd. Jestem wdzięczny za taki feedback, ponieważ to może pokazać mi co w mojej firmie wymaga poprawy aby móc jeszcze bardziej się rozwijać i podnosić standardy Jeśli uznasz, że spisałem się niewystarczająco i Cię zawiodłem – od ręki oddaję Ci pieniądze.
W rozmowie z Anią Urbańską mówię o swoich biznesowych początkach, pokazuję podejście z pasją do pasji i dzielę się przemyśleniami związanymi z przedsiębiorczością.
Jeśli interesuje Cię nawiązanie ze mną współpracy, to obejrzenie powyższego materiału i poczytanie moich postów na Facebooku da Ci lepszy obraz tego kim jestem i pomoże w podjęciu decyzji, czy jestem osobą z którą chcesz mieć coś wspólnego
Skontaktuj się ze mną telefonicznie lub na WhatsApp